Stronger 24/7 - Stronger Everyday
Stronger 24/7 Forum
DFMaster240 private msg quote post Address this user
FUNNY AS SHIT!!!!!!!!

Post 1 IP   flag post
AKK private msg quote post Address this user
be more funny if he lifted.
Post 2 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
^be more funny?!?!?! SON do you not have a sense of humor? hahahah this shit is so funny
Post 3 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
and that is what MAKES if funny hha
Post 4 IP   flag post
DFMaster240 private msg quote post Address this user
LOL at the end, was about to get killed!HAHA
Post 5 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
hahah yah Id be scared as faurkkkkkkk
Post 6 IP   flag post
oceanair private msg quote post Address this user
LMAO!
Post 7 IP   flag post
Thedude67 private msg quote post Address this user
2:37, bout fell over laughing!! YOYOYO!! Ahahaha!!
Post 8 IP   flag post
david12345676 private msg quote post Address this user
this went viral quick like. its all over the place today
Post 9 IP   flag post
Zyzzst private msg quote post Address this user
dude lives next door to my cousin....seriously funniest guy ever
Post 10 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
^really!??! haha bad ass
Post 11 IP   flag post
Zyzzst private msg quote post Address this user
yea man, i didnt believe it either, ive never laughed at videos harder than ive laughed at his, he has the biggest balls out of any person in the world for some of the stuff he does
Post 12 IP   flag post
TheBangBus private msg quote post Address this user
Dunno... Didnt find it that funny... maybe if it was a 14 year old girl doing it id be funny but a guy with tits isnt working for me
Post 13 IP   flag post
jonrivs49 private msg quote post Address this user
It it just me. I'm waiting for someone to punch him in the face.. hehe
Post 14 IP   flag post
Massthetics private msg quote post Address this user
balls of steel
Post 15 IP   flag post
G3NGHIS private msg quote post Address this user
I liked the motivation guy, everyone took it so defensively
Post 16 IP   flag post
Markovich private msg quote post Address this user
Do you even lift brah,
You have small chicken legs


LOL xD
Love this kind of videoes hahaha
Post 17 IP   flag post
340732 17 17
destitute