Stronger 24/7 - Stronger Everyday
Stronger 24/7 Forum
CardioLOLMisc.Progress Update

Can't wait to BEAT IT!7303

THE GODFATHER wannabemuscular private msg quote post Address this user
My birthday present that is:




Anyone use a heavy bag as part of their workouts?
Post 1 IP   flag post
NorIda private msg quote post Address this user
I absolutely love to beat it dude!

You can slap it, hit it, wrestle it, wrap your legs around it, punch it, kick it, bite it..

Def a good attribute to a routine!
Post 2 IP   flag post
ajones46 private msg quote post Address this user
GREATNESS IS WITHIN - EVERLAST.

Favorite HIIT routine by far.
Post 3 IP   flag post
ajones46 private msg quote post Address this user
Be sure to get some heavy bag gloves tho. Absolute must, that'll tear up your knuckles.
Post 4 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by NorIda
I absolutely love to beat it dude!

You can slap it, hit it, wrestle it, wrap your legs around it, punch it, kick it, bite it..

Def a good attribute to a routine!


Don't hurt your self NOR
Post 5 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
hey, NOR rhymes with ROHR <3
Post 6 IP   flag post
JJ3065 private msg quote post Address this user
I have a heavy bag, love hitting it. Cautionary tale though, watch out for your shoulders getting hurt. Very easy to do on that thing.
Post 7 IP   flag post
ajones46 private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by SRorhrbac0808
hey, NOR rhymes with ROHR <3


Hahaha omg. Please, please, please tell me that you didn't just realize this. Lay off the pre, bro.

Quote:
Originally Posted by JJ3065
I have a heavy bag, love hitting it. Cautionary tale though, watch out for your shoulders getting hurt. Very easy to do on that thing.


I told you about that discount double check on the form, right? LOL JK
Post 8 IP   flag post
tyguy private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by NorIda
I absolutely love to beat it dude!

You can slap it, hit it, wrestle it, wrap your legs around it, punch it, kick it, bite it..

Def a good attribute to a routine!


Are we still talking about a punching bag?
Post 9 IP   flag post
NorIda private msg quote post Address this user
@wannabemuscular When is your Bday dude!?
Post 10 IP   flag post
THE GODFATHER wannabemuscular private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by NorIda
@wannabemuscular When is your Bday dude!?


It was 12/12/12.
Post 11 IP   flag post
NorIda private msg quote post Address this user
Oh, I knew that! Happy Belated Birthday dude!
Post 12 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by ajones46
Quote:
Originally Posted by SRorhrbac0808
hey, NOR rhymes with ROHR <3


Hahaha omg. Please, please, please tell me that you didn't just realize this. Lay off the pre, bro.

Quote:
Originally Posted by JJ3065
I have a heavy bag, love hitting it. Cautionary tale though, watch out for your shoulders getting hurt. Very easy to do on that thing.


I told you about that discount double check on the form, right? LOL JK


hahaha WHOOPS <3
IMA stim junkie, what can I say haha
Post 13 IP   flag post
ajones46 private msg quote post Address this user
For the record here's mine, knock the shit out of it man.


Post 14 IP   flag post
THE GODFATHER wannabemuscular private msg quote post Address this user
@ajones46 that was one of my choices. I liked the white, but mine was in stock and on sale. It's an 80lb'er and I got it for just over $60.
Post 15 IP   flag post
NorIda private msg quote post Address this user
$60 for an 80lber is a pretty good deal!
Post 16 IP   flag post
ajones46 private msg quote post Address this user
That's a good deal. Mine's 80 as well. Solid bag, good destresser lol.

Favorite routine is a mixture of jump rope and bag work. About a minute to minute and a half jump rope, beat the hell out of the bag 20-30 seconds, and repeat. Alternating jabs, crosses etc, get creative. Love it.
Post 17 IP   flag post
TheBangBus private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by NorIda
I absolutely love to beat it dude!

You can slap it, hit it, wrestle it, wrap your legs around it, punch it, kick it, bite it..

Def a good attribute to a routine!


hahaa cant tell your married at all
Post 18 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
DAMN! hahah now I gotta get my punching bag out the garage attic.... FEELING SOME RAGE NOW
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MOTHA BICHES
Post 19 IP   flag post
oceanair private msg quote post Address this user
damn that sounds fun. i wish i had a bag to go crazy on.
Post 20 IP   flag post
ajones46 private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by oceanair
damn that sounds fun. i wish i had a bag to go crazy on.


Careful, Rohr might take that the wrong way
Post 21 IP   flag post
oceanair private msg quote post Address this user
lol nah, i think i'm good. i mean i did say bag. unless he thinks he's a bag (of d)? jk
Post 22 IP   flag post
THE GODFATHER wannabemuscular private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by ajones46
Be sure to get some heavy bag gloves tho. Absolute must, that'll tear up your knuckles.


So yeah, I hung the bag and started beating it without gloves. I learned I'm gonna need gloves. Knuckles are not pretty.
Post 23 IP   flag post
KOKOROKO private msg quote post Address this user




Merry xmas guysssssssss
Post 24 IP   flag post
david12345676 private msg quote post Address this user
noiceeeeee.


IN4VID of you beating the hell out of it.
Post 25 IP   flag post
340609 25 25
destitute