Stronger 24/7 - Stronger Everyday
Stronger 24/7 Forum
LOLMisc.

The Rubberbandits Show6999

IrishGymSheep private msg quote post Address this user
Local show thought ye might like it, lots of local jokes but damn funny shit.

Post 1 IP   flag post
NorIda private msg quote post Address this user
Not viewable in the USA.
Post 2 IP   flag post
Jezza_91 private msg quote post Address this user
@IrishGymSheep FUCK YOUr honda civic IVE horse outside hahahahahahah


My mates dressed up as them last year. Quality lol.

Im from up north bro. Always in donegal and dublin you near them spots?
Post 3 IP   flag post
IrishGymSheep private msg quote post Address this user
Nah Limerick man, hate Dublin.
Post 4 IP   flag post
Jezza_91 private msg quote post Address this user
Awk well lol. Im from derry lol


What age are you man?
Post 5 IP   flag post
IrishGymSheep private msg quote post Address this user
20, you?
Post 6 IP   flag post
IrishGymSheep private msg quote post Address this user
Free Derry or London Derry? haha
Post 7 IP   flag post
340762 7 7
destitute