Stronger 24/7 - Stronger Everyday
Stronger 24/7 Forum
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
Brah Don't shit your self in that there picture
Post 1 IP   flag post
dwatson private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by SRorhrbac0808
Brah Don't shit your self in that there picture


Oh lord, what did i just do.... ahahaahaha
Post 2 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
Now that there is a hell of a max effort pose.
Post 3 IP   flag post
NorIda private msg quote post Address this user
@Roar, You're a dick...lolol
Post 4 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
hahahaha.

Nah I am giving him props for that pic man.... That is 100% dedication

damn now I feel bad.... but come on lolol
Post 5 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
I mean I got some pics that my face looks funny too!
Post 6 IP   flag post
NorIda private msg quote post Address this user
hahahaahahaha

I'm not laughing at you @crazyrussian, i'm laughing WITH @Roar

Totally different!

But srs. work on your posing. lol.
Post 7 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
hahaha He is a crazy russian!!!!!!!!
Post 8 IP   flag post
the1 private msg quote post Address this user
hahaha mustve had his share of protein and fibre that day.
Post 9 IP   flag post
eventheodds1 private msg quote post Address this user
After reading this lol, I went to look at his pics...

What a way to welcome a new member lol!
Post 10 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
He better get on this thread and say

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Post 11 IP   flag post
cra2yrussian private msg quote post Address this user
Hahahahahahahahhaah that was after a chest and tris sesh. All other pics were shit so I thought I might as well have uploaded that one
Post 12 IP   flag post
NorIda private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by cra2yrussian
Hahahahahahahahhaah that was after a chest and tris sesh. All other pics were shit so I thought I might as well have uploaded that one


Reps to you for having a sense of humor man.
Post 13 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by cra2yrussian
Hahahahahahahahhaah that was after a chest and tris sesh. All other pics were shit so I thought I might as well have uploaded that one


THERE HE IS!!!! HHAHHA!!

what is up man??? Welcome to the forums !
Post 14 IP   flag post
340762 14 14
destitute