Stronger 24/7 - Stronger Everyday
Stronger 24/7 Forum
dwatson private msg quote post Address this user
Status thread!


Dwatson: Siting in my apartment, playin NCAA football, got a big copenhagen dip in, sipping on BCAA's and waiting to eat my next meal.

Got the night to 'maself!

I farted and it smelt like brocolli.... #cuttingissue





WORD
Post 1 IP   flag post
dwatson private msg quote post Address this user
Oh, and txting @Srorh, he keeps me company. #trueBro
Post 2 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
hHHAHAHAHAHAHhahahahHAH my hero.

1- thank you for talking about BCAAs... I forgot to take my scoop
2- For some reason I want to by some peach timber wolf???? Call me a pussy for fruit flavor but that sounds GOOD... usually get the mint if I do even buy the stuff on rare occasion.
3- I was training a client the other day and dude passes gas and says HEY MAN SORRY I TOOTED DONT STAND THERE. But it was smelless... no smell fart wtf??
4- hahahaha YEAH BUDDY!!! Dude I think I am able to move in next year after I graduate! WOOOOOOOOOOOOO
Post 3 IP   flag post
dwatson private msg quote post Address this user
Start of 2nd half, i ran it alllll the way back for an opening TD... Yeahh budy.
Post 4 IP   flag post
brian12 private msg quote post Address this user
Talking about farts..

I cracked a serious nuke this morning while in bed sleeping.. Not one second later, my girlfriend snuck into my house to surprise me while I was sleeping.. hahaha.. Terrible timing..


Edit - no longer my girlfriend, signed marriage docs yesterday.. Only getting married in December, but technically speaking, I'm now a married man..
Post 5 IP   flag post
dwatson private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by brian12
Talking about farts..

I cracked a serious nuke this morning while in bed sleeping.. Not one second later, my girlfriend snuck into my house to surprise me while I was sleeping.. hahaha.. Terrible timing..


Edit - no longer my girlfriend, signed marriage docs yesterday.. Only getting married in December, but technically speaking, I'm now a married man..


Dude i saw ' no longer my gf' and thought WTF happened!! CONGRATS man!!!!! Im excited for you bro!! Im plannin on asking in a few months!!
Post 6 IP   flag post
Ttime21 private msg quote post Address this user
wintergreen dwat?? i gotta have that grizz tho haha when u can buy a can for 6 quarters u cant go wrong!!
Post 7 IP   flag post
dwatson private msg quote post Address this user
Dude i swear were identical....


Post 8 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
GUYS!!!!

where the hell can you buy rooster icy mint???? I got a can of the one time and IT WAS THE BEST THING EVER... I can not find now
Post 9 IP   flag post
Ttime21 private msg quote post Address this user
haha hell yeah man. But sorry SRorh ive never heard of it ill look now tho
Post 10 IP   flag post
dwatson private msg quote post Address this user
Neither have i big Srorh
Post 11 IP   flag post
Ttime21 private msg quote post Address this user
FOUND IT!! Nothin a quick google search cant fix, they got logs of it at sams club hahaha
Post 12 IP   flag post
dwatson private msg quote post Address this user
haha @Ttime21 provides like a BOSS
Post 13 IP   flag post
Ttime21 private msg quote post Address this user
damn right! On another note did u hear about another guy eating some face today?!? and this crazy fuck wasnt even on bath salts, bout to lock an load haha
Post 14 IP   flag post
G3NGHIS private msg quote post Address this user
Are half of yall in the same room communicating through the computer???

#POSTMODERNISM
Post 15 IP   flag post
dwatson private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by G3NGHIS
Are half of yall in the same room communicating through the computer???

#POSTMODERNISM


T is to ma left, Shror is on my right.. We are taking shots of protein shakes. We are doing it right tonight... We even added CREATINE!!!!!!
Post 16 IP   flag post
dwatson private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by Ttime21
damn right! On another note did u hear about another guy eating some face today?!? and this crazy fuck wasnt even on bath salts, bout to lock an load haha


When will guys start learning, it doesn't matter what protein source you consume as long as you hit your goals before bed time.... #HeGotGuru'd
Post 17 IP   flag post
Ttime21 private msg quote post Address this user
ur crackin my ass up tonight lol. Good thing since i just found out today im gettin laid off feelsbrokeman.jpg
Post 18 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
yes!!!! rooster icy mint.. here I come. Thanks ttime!!!!

DWAT! pass the dang creatine chaser man.. quit hogging bro!
Post 19 IP   flag post
dwatson private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by Ttime21
ur crackin my ass up tonight lol. Good thing since i just found out today im gettin laid off feelsbrokeman.jpg


Dude go work at bass pro and be part time personal trainer... FTW son!!


Quote:
Originally Posted by SRorhrbac0808
yes!!!! rooster icy mint.. here I come. Thanks ttime!!!!

DWAT! pass the dang creatine chaser man.. quit hogging bro!


Dwatson is sorry
Post 20 IP   flag post
Ttime21 private msg quote post Address this user
wanna go get some icy mint tomorrow srorh? haha ill split it with ya!

and for real dwat were gettin a cabelas in right by me soon. SO PUMPED!!!
Post 21 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
yeah ttime... only thing is we have no sams club in our town!!!!! remember?
Post 22 IP   flag post
Ttime21 private msg quote post Address this user
ohhh sheeeit. Road trip? hahaha i got plenty a time just gotta make it back by 4 for my workout!
Post 23 IP   flag post
SRorhrbac0808 private msg quote post Address this user
deal man.... Lets take dwats truck though, he wont mind... Can't stand my old ass car and Yours is too damn fast, well get a ticket.
Post 24 IP   flag post
Ttime21 private msg quote post Address this user
@dwatson I Ttime21 aka Tom Stora is now following you on twitter.

Quote:
Originally Posted by SRorhrbac0808
deal man.... Lets take dwats truck though, he wont mind... Can't stand my old ass car and Yours is too damn fast, well get a ticket.

True that and he does have a pretty sweet truck. i think.. lol
Post 25 IP   flag post
dwatson private msg quote post Address this user
Quote:
Originally Posted by Ttime21
@dwatson I Ttime21 aka Tom Stora is now following you on twitter.

Quote:
Originally Posted by SRorhrbac0808
deal man.... Lets take dwats truck though, he wont mind... Can't stand my old ass car and Yours is too damn fast, well get a ticket.

True that and he does have a pretty sweet truck. i think.. lol


Following back!
Post 26 IP   flag post
NorIda private msg quote post Address this user
Wtf, jealous of this shit. Just ate my chicken and rice watching dexter.

I want sum of them protein shots! And NCAA!
Post 27 IP   flag post
dwatson private msg quote post Address this user
@Ttime21 Just found this empty can in my room
... In your honor Ttime, in your honor....


Post 28 IP   flag post
DETERMINED1 private msg quote post Address this user
i just farted...smelt like grizzly wintergreen


#gastro intestinal issues
Post 29 IP   flag post
NorIda private msg quote post Address this user
Haha the smell of that shit makes me wanna hurl. Bad experiences. Lol
Post 30 IP   flag post
340614 36 30
destitute